Itt 67% 2008-ban. De az elõbb is írtam, hogy akár 100%-nál is igaz lenne, hogy baromságot írtál ezért is kár szenvedned a százalékokkal.
"...írta a Die Welt."
LOL! :) B+ miért nem már a kiskegyed a blikk vagy a nõk lapja kiváló szakmai cikkeivel jössz?
Ennek a hitelessége kb. azzal egyenértékû, mintha egy a te korábbi ökörségedre adtál volna linket.
Másrészrõl amirõl az idézet szól az elektromos esetben a TELJES ÚT, a primer energiahordozótól a kerekekig terjedõ út az ún. weel-to-wheel környezetterhelése a CO2 tekintetében, míg a belsõégésû motoros jármûnél csak az üzemanyagtanktól a kerékig tartó - tank-to-wheel - szennyezést adták meg. Ki az a faszláma aki ezt a kettõt így összehasonlítja mint ahogyan te tetted?
Vagy szerinted a benya/gázolaj az üzemanyagtankban materializálódik? Fájdalom, de nem így van, a kõolajat ki kell termelni, finomítani kell - ez önmagában igen jelentõs energiába és szennyezésbe kerül, szállítani kell, tárolni, majd csak ezután kerülhet a tankba. Ha nem amatõr faszláma módjára az almát a körtével hanem korrekten minkét esetben ugynanazt az értéket hasonlítjuk össze, akkor a 87 g/km - ami egyébként az EU-ban valójában 40 g/km körüli de mindegy -, az egy LEGALÁBB 200 g/km-es értékkel áll szemben.
ÚJRA "Szép" teljesítményt mutattál be, egy megapofáraesés kombinálva öntökön szúrással.