Nem, korábban is rosszul számoltál meg most is. Eleve lemaradt egy h így az 1.4 milliárd liter üzemanyag energiatartalma az 13.55 TWh helyesen. Másrészrõl ez kurvára lényegtelen, mivel a fostalicska belsõégésû motor ennek több mint 2/3-át veszetségként elfûti úgyhogy kapásból kevesebb mint 4.5 TWh energiaigénnyel kell számolni. EZT csökkentheti a visszatáplálás valamennyivel. A negyedét én túlzásnak tartom inkább vegyünk csak egy konzervatív 40%-ot, így 2.7 TWh energiaigény marad. Ez kevesebb mint Paks 2 hónapnyi termelése.
Természetesen az itteni vérpistikék ezt nem tudják mert miért is tudnának bámit is amihez hozzászólnak, de már 6-8 évvel ezelõtt is ismertek voltak azok a tanulmányok amelyek kimutatták, hogy pl. az USA teljes személygépjármû állományának kb. 80%-a egyik napról a másikra átállítható lenne elektromosra EGYETLEN ÚJ ERÕMÛ üzembeállítása NÉLKÜL, ha kizárólag völgyidejû töltést alkalmaznának. Ennyivel kisebb a fogyasztás a csúcsidõhöz képest éjjel.
Ha az USA-ban ez 80% körüli érték, akkor Magyarországon közel lehet a 100%-hoz, tekintve hogy ott arányaiban jóval több a jármû és azok többet is fogyasztanak.