Mostmár tényleg befejeztem. Az elõbbiekbõl kitûnt, hogy csak az észt osztod itt, képzeld, már szabályoztam fel kuplungtárcsát, tudom mit bír egy fõtengelycsapágy, tudom pl. hogy régi WV diesel motorokba, ha fagyálló nélkül teszel hûtõvizet simán kinyírod a vízpumpát, ugyanis maga a fagyálló keni a vízpumpa csapágyát. Tudod, vannak olyanok is akik nem valami idióta statisztikai adatok szerint gondolkodnak, hanem látják is a dolgokat. És ne haragudj, de egy belsõ égésû motor szükségleteit nem fogom egy villamoséhoz hasonlítani, pusztán azért mert te mondod. Mert közük sincs egymáshoz. Ugyanis saját szemmemel látom a 2 fajta meghajtás közötti különbséget. A villamos meghajtás a belsõ égésûhöz képest, majdhogynem gondozásmentes. Kell neki kb 2 dolog. Hõelvezetés (elenyészõ a belsõ égésû motorokhoz képest) és megfelelõ mozgó alkatrész kenés. És ezek a karbantartási igények hatványozottan megvannak egy belsõégésû motornál sõt.... Vagy te még olyat nem láttál szétszedve kedves Balázs? Nem tudod mennyire komplex dolog egy forgattyústengely egy villanymotor forgórészéhez képest? Persze ki lehet találni mindenféle marhaságokat fikciókat a villamos redszer ellen. Rajta, találj ki, letojom :) Attól még nem lesz igazad :)