"Az okádékszar netkódjával? A tömkeleg sync hibáival?"
Van. Ez tény. És szidjuk is érte õket. A játékélmény miatt hajlamos megfeledkezni róla az ember.
Ugyanis itt nincs egységlimit, de még az igen durván egységlimites Ages of Mith-ben is volt sync errorunk (ott mondjuk menti állást, és visszatölti, ennyivel jobban lekezelték)
"A vért hugyozó grafikus motorjával ahol 10 tank egyszeri megmozdításakor szaggat mint az állat akármilyen konfiguráción?"
Ezt most tényleg komolyan gondolod? Valamit nagyon benéztél.
Több száz egységes csaták is gond nélkül futnak full grafon. Nem ritka a 2-3000 killszám.
Az attól akad, mert proci kell neki, az viszont sok. AI mozgás is eszi, és a stratégiázása is igen sokat eszik. Sõt, ugyanaz minden, csak erõsebb procit raksz a gépbe, és csak ettõl máris durvábban játszik a gép, több prociideje marad a stratégiára. P4 -> Core2 átállás után csak néztünk ki a fejünkbõl, hogy bakkkker, mit mûvel ez? Ilyen trükköket még sose alkalmazott ...
A grafikája meg már a P4-esek korszakában sem akadt.
"Most felsorolni mindent az auróra bombázóktól kezdve a lézer tankokon át hogy mi futurisztikus benne túl sokáig tartana"
Akkor vigyázz, mert nagyon meg fogsz most lepõdni.
USA aktuális fejlesztései, amik elértek a hírekbe, tehát tervezõasztalon vannak minimum:
- Auróra hiperszónikus bombázó
- Avanger lézer rakétavédelmi tank
- Lézeres rakétavédelem repülõkre, és lézerrel szerelt nagy erejû ballisztikus rakéta megsemmisítõ rendszer repcsire telepítve (ez utóbbi nincs zero:hour-ban)
- particle canon ûrbõl indított részecskesugár fegyver
Tudod, Vernét is sokan lehülyézték, amikor víz alatt menõ hajót vizionált.