Amúgy, ha nem hálón többen nyomtátok, szinglibe a sync error nem tud fellépni. A szingli kampányok is igen jók, meg a generals challange is ... meg a skirmish is.
A Zero:hour-ban mint azt láthatod mindennek megvan mind a történeti, mind a tervezet alapja, illetve reális és megvalósítható. Amikor megtudtam, hogy lézervédelmi tankot fejleszt USA, és az Avanger nevet adták neki, lefordultam a nevetéstõl a székrõl.
A Starcraftban meg még a terránoknál is olyan spéci megvalósíthatatlan scifi izék voltak, mint a Battlecruiser a Yamato canonjával (nehogy a többi faj)
Úgy mellesleg most hogy nézegettem a tankokat, találtam olyan valós tervezetet amit az egyik videóba (nem generals, másik rts talán) láttam, hogy lánctalpai oldalanként 2 részre bontva.
Szóval van hogy a játékkészítõknek indul be a fantáziája, amit az életbe lemásolnak, és van, hogy az életbõl merítenek (a lehetséges fejlesztések közül) a játékkészítõk.