Ez valóban így van. Elég faramuci módon lett összedobva a sebzést és a találatot meghatározó script része a programnak és ami talán nagyobb baj, hogy közül nincs egymáshoz és nem aktuális helyzetet néznek hanem egyszer számolnak és újraszámolás csak akkor történik ha történ akció (a célpont mindegy).
Ennek eredménye többek között az általad leírt szituáció, hogy egy adott támadást úgymond elõre lejátszik a program. Teljesen mindegy neki ki ellen megy, egyszer kalkulál és ha megtörténik a támadás (teljesen mindegy ki vagy mi a célpont) akkor számolja újra a dolgot. Ezért is van többek között még az a szituáció is, hogy visszatöltött helyzetbõl ha más eredményt akar a játékos akkor valamilyen akciót végeznie kell valaki mással és úgy újra próbálkozni ha sikert akar (például ha egy szituációban lenne mondjuk 95%-os találati esélye de elhibázza akkor visszatöltés után is mindig hibázni fog a soron következõ támadással annak esélyétõl függetlenül, tehát érdemes ekkor egy másik emberre váltani és végrehajtani egy akciót/támadást majd vissza a tuti találós manusra és úgy megkísérelni a támadást, ami így már találni fog).
Aki töltöget az ezt a dolgot könnyedén ki tudja használni a maga javára és õ lesz az aki ezt észreveszi, aki hanyagolja a mentéseket és nem töltöget vissza, annak ez a programozói hiba nem fog feltûnni.