Nincs levonása aim értékre, pont annyira pontos mint a plasma rifle. Max az adott emberke offense értéke szarabb és emiatt pontatlanabb, hacsak nem messzire akarsz vele lõni. Messzire meg naná hogy pontatlanabb, mert assault kezében van. Õk messzire levonásokkal lõnek (bár maga a stukker ugyanolyan alap lõtávolsággal rendelkezik mint a stukkerek majd mindegyike) függetlenül attól milyen stukker van a kezükben.
Meg aztán mivel assault használja úgyis beállsz az ellenfél arcába és onnan lövöd, szóval az esetek 90%-ában nem érint hátrányosan a dolog.
Közben meg kissé átszabtam magamnak a class-ok képességeit.
A support katonát támogatóbbá tettem a gyári változatnál így sokkal inkább kisegítõvé vált mint gyorsan mozgó gyilkológéppé. A heavy katona holo skulóját megkapta, ahogy a sniper-tõl is átvette az opportunist képességet is (ez a kettõ cserélte az alapból corporal szinten kapható skill-jeit). Nem tud mérgezett egérként rohangászni (nincs neki sprint), nincs már deep pocket-je (két páncélt, az alapot és a carapace-t elláttam 2 small item slot-tal, így azoknak ez a különlegességük így akárki felszerelhetõ 2 tárggyal ha nagyon kell, bár eddig egyszer sem kellett). A Revive-ot betettem neki major ranghoz a deep pocket helyett, a revive helyére meg ment a rapid reactions.
A heavy csókáknál elõrehoztam corporal rangra (holo helyére) a rapid reaction-t, míg lieutenant rangra a RR helyére beraktam a rakétázást (2 rakéta). Grenadier helyére ment a will to survive, Mjaor rangra az elõbbi helyére az extra conditioning (legyen szívós a csóka), míg colonel rangon a rakétázás helyét átvette a Sentinel (kétszer overwatch).
Az assault csak kicsit változott. Így õ kapta meg a greandier képességet (ha már úgyis gyorsan közeledik akkor a rövid hatótávú gránátokból vigyen többet) a flush helyett, illetve megkapta a sprintert is választhatja majd a fejlõdése során. Extra conditioning helyett major rangon a resilience-t kapja (pár pontnyi extra HP helyett jobb ha eleve nem lehet ellene critical hit-et lõni).
Míg végül a csipából két féle szerepkört támogató variánst faragtam. Az egyik a gyorsan mozgó recon sniper (ezt támogatandó bekerült ide is a sprinter képesség a disabling shot helyére), a másik a maradok a seggemen és lövök típus. Ez utóbbit támogatja hogy felcseréltem a damn good ground (bonusz ha magasabban van mint a célpontja, õrmesteri rangú skill eredetileg) és a low profile (light cover high cover-nek számít, csak major rangon kapná meg) képességeket.
Ezekkel kezdve egy új játékot valahogy jobban élvezem a dolgot mint korábban.