Sok sikert hozzá, bár szerintem amit nem te magad faragsz abban úgyis mindig találsz kivetnivalót. :)
Hasonló modot készítettem én is, de nem annyira extrémet mint a Wartime és alapvetõen az impossible de legalábbis a classic ironman játék nehézséghez igazítva..
Én egy kicsi szórást azért hagytam a nehézségek esetében az idegeneknél a statok terén, nem nulláztam ki mindent. A gyors/mozgékony meg kicsi idegeneket nehezebb eltalálni (például thin man, sectoid variánsok), a nagy/lomha idegeneket meg könnyebb (például sectopod, muton variánsok). A katonáknál kicsit emeltem az alap értékeken, de csökkentve lett az offense bonusz maximuma (igazság szerint egységes a végérték csak a fejlõdés menete eltérõ a classoknál), plusz a minimum és maximum értékek a second wave opció miatt nagyobb szórást eredményezhetnek.
A katonák HP értéke meg nehézségtõl függetlenül fix.
A fegyvereknél az összes pisztoly és az összes shoti max távja csökkent (sima shotié kicsit emelkedett), a close range 12-re módosult (ez a lõtávja a shotiknak és pisztolyoknak is).
Az alap fegyver típusok tényleg az alapok (ehhez viszonyul minden) de végig használhatóak maradnak. A puskák (assault rifle) pontosabbak a pisztolyoknál/shotiknál/LMG-nél (magyarán kapott találati bonuszt), de pontatlanabbak sniper-nél. Ez minden kategóriára igaz.
A lézerek pontosabbak (10 pont bonusz a találatra) kicsivel jobb a kritikusuk (5% bonusz) de a sebzésük ugyanannyi mint az alap verzióké.
A plazma fegyverek jóval nagyobbat sebeznek, nagyobb a kritikus esélyük (+15%) de pontatlanabbak (-10 a sima fegyverekhez képest).
A sokkolót pisztollyá tettem, az emberek gránátja gyengébb, rövidebb a dobótávja de nagyobb a hatósugara mint az alien változaté.
Páncélok közül a a carapace megkapta, hogy több tárgyat vihet (2-t, lehetne több is de akkor véletlenszerûen választja ki a program hogy melyiket nem engedi használni és az a küldetés végén akár el is veszhet, szóval jobb nem kísérteni a sorsot). A többi fejlettebb páncél egy kicsit gyorsult (titan és archangel +1 movement-et kapott) vagy valami egyéb apróságban módosult (például 2 egységgel nagyobb grapling hook táv ahol számít).
A shiv-ek kicsit gyorsabbak lettek és némileg ellenállóbbak, meg pontosabbak (igazából a fegyverzet ezt még módosítja, szóval a laser ahogy az alapnál úgy itt is pontosabb bár itt már jelentõsebb a sebzésbeli különbség az alaphoz képest ahol csak 1 pont volt a sebzésben az eltérés a lézer és a plazma között).
Gyártási idõk változatlanok (igen, 20 nap a szatellit gyártása), az építkezési idõk szintén. A pszík képzése gyorsabb de a mennyiségük némileg mérsékeltebb. Kicsit emeltem a pénz bonuszon ami Afrika birtoklásáért jár.
A kutatók és mérnökök száma (akár a következõ épülethez való akár az alap, akár a feladatért kapható) változtatva lett.
Átvariáltam a rangokért vásárolható bonuszokat és végül a pánikoló katonák nem lõnek egymásra (ellenfélre igen).
Gabesz1111:
Ahogy érzed. :)
Szerintem jó buli, még ha idõnként meg is kavarja a dolgokat (például mikor egy pisztollyal lekapsz egy 6 Hp-s ellenfelet akibõl normálban max 4-et tudnál vagy épp fordítva, mikor a rakéta 1-et sebez). Valahogy nekem ez visszahozza a páncélok közötti különbséget a régi idõkbõl amikor egy fegyver egészen eltérõen viselkedett a különféle védelmek ellen.
Valamekkora szórás így is lesz a fegyverek sebzésében, mert sokaknak van ilyesmit módosító adottsága vagy szerez csökkentõ tényezõt a fedezékekbõl.
Calver:
Kell majd hozzá pár segédprogram hogy minden mûködjön is, de megoldható a dolog. Ha jól emlékszem akkor a kritikus változót kell 2-re állítani akkor lesz 50% az esély.