Pedig pont az történik a damage roulette esetén (ezt is írja a tájékoztató, hogy egy intervallumon belül fog szóródni a sebzés). Kapsz egy minimum és egy maximum sebzést, magyarán nem fix értékrõl indulsz hanem egy intervallumon belül lesz megállapítva a sebzés.
A minimum 1 lesz, a maximum meg a nehézségtõl függõen a fegyver fix sebzésének másfél vagy kétszerese (nagyobb nehézségen nõ a max sebzés). Az esetek 50-60%-ában az átlagot fogja sebezni a csúzli, a fennmaradó esetekben többet vagy kevesebbet.
Molnibalage:
Miért kéne egy vacak frag gránáttól kifeküdnie egy sértetlen sectoidnak? Az miért jó, ha ennyire nem ellenfél? Azt lehet hogy csak hozzászoktam hogy átlag 4-5 HP-val rohangásznak az impossible fokozaton, de ha csak 3 HP-juk van úgy marha gyengék.
A kérdéses modban mindenkinek egységesen egy 10-essel csökkent (az idegeneknek is) az offense értéke. Azért az alacsonyabb találati esélyek. Ellenben egy maxra fejlesztett egyén meg jóval erõsebbé válhat mint az alapban, szóval csak a kezdõk nagyon bénák. Ha meg esetleg a not created equally opciót is bekapcsoltad akkor meg lehetnek nagyon jó és nagyon rossz értékû katonáid is.
A modban átírt fegyverek közül meg csak a plazma pontatlanabb, a lézer pontosabb az alap csúzliknál.
A sikertelen lövéseket ugye nem töltöd vissza, mert annak nincs értelme, ugyanis az eredmény már fixált a következõ lövésre (ha tud duplázni az embered akkor a duplázásra, meg úgy vettem észre hogy teljesen mindegy tényleges esély valamiért a találat bekövetkeztét a leggyengébb lövészhez és fegyveréhez kalkulálja a program attól függetlenül hogy mit ír ki, legalábbis a találatok aránya nekem erre enged következtetni).
Ez amolyan Firaxis elmebaj, hogy elõre fixálja az esélyeket és így a visszatöltés nem változtat ezen. Max az ha váltasz egy másik emberre aki támad (mivel az esély a köv találatra fixen mellélövés lesz így õ sem fog találni), majd eztán kalkulál újra a program megint. Nekem már sikerült mellélõni amúgy 98%-al is. :)
TreDoR:
Nem csodálom hogy elsõsorban impossible-re írnak modokat. Az után a classic kész sétagaloppnak tûnik, nulla kihívással. A gyengítéseket meg tovább könnyítéseket ugyanígy nem értem, de ugye eltérõek az igények.
Miért nem készítesz magadnak egyet? Csak egy rém egyszerûen szerkeszthetõ (notepad ++ is elég hozzá, nomrál egyértelmû szövegek és számok vannak benne) ini fájlban kell átírogatnod pár számot. De ha elmondod mit szeretnél megírom mit és hol módosíts azt megcsinálhatod magadnak kb két perc alatt a módosítást azt aktiválhatod is.
jocika:
Egy szóval? Szarul. :)
Mondjuk a sectopod amúgy is egy állat. Már normál fokozaton is iszonyatos magas def értékkel bír, classic és impossible fokozaton csak még magasabb lesz ez az érték (már a sebzés csökkentést nem számolva). Még egy 100-as offense értékû katona is könnyedén mellé fog lõni neki közvetlen közelrõl (bár jobb minimum 4 egységnyire állni tõle mert mikor robban akkor nagyot szól, 4 pontot sebez és 3 egységnyire mindenkibe). Szóval tessék tõle távol maradni és megsorozni sniper-ekkel (úgyis õk a legjobb lövészek), meg odafutni közelre két assault katonával run&gun kombóval, majd ráduplázni valami combosabb csúzlival. Attól kifekszik.