mert battleship csak akkor jön alapból, ha hagysz lelépni egy ufót.
két három okosság:
a) interceptor + plasma cannon mindent leszed, talán kivéve battleship-et, bár ebben sem vagyok biztos, talán modulokkal azt is (Saga Jr? mintha te írtál volna ehhez hasonlót), és plasma cannon new fighter + emp kifejlesztésének (kb 48 nap nálam) egy muton interrogation durván *hetedébe* (kb 7 nap) kerül. tehát: nem éri meg kifejleszteni, legalábbis amíg rendes fegyvereitek nincsenek. meg eleve, mire jó firestorm meg emp? h maradjon több flight computer meg power source, amibõl tudtok több firestormot és emp-t építeni...
b) a játék aszerint osztja küldetéseknél katonákat, h mibõl van kevesed - ergo, ha valaki supportot akar (mert support vérgyenge alacsony szinten), new guy megvesz, majd rúgjon ki mindenkit, aki nem illik a képbe... 20+ katonánál ha van 2 supportod, szinte biztos, h azt fogsz kapni.
c) a küldetésnél kapott katonák rangja a legerõsebb karakteredtõl függ, annál egyel alacsonyabb, de abductions-nál a max captain - ergo, ha van colonel-ed, council küldiknél major-okat fogsz kapni, abductions-nál captain-eket. ha major a legkraftosabb, mindenütt captain lesz a vége. nem árt tudni, legalábbis én szeretek gyorsan felhúzni valakit (gyakást egy emberre koncentrálva), aztán kipótolni a csapatomat magas rangú iron will-es katonákkal, régiek meg mehetnek "tartalékosnak".