A battleship-en lévõ dual fusion launcher, a maga eszement magas találati arányával) 1 találattal tépi szét az interceptort (ráadásul a csúzlija hatótávja is nagyobb mint a plasma cannon-é és egész gyorsan lõ, így a dodge védelme nagyon gyorsan elévül). Szóval az ellen garantáltan kevés lesz.
Az EMP és új hajó kikutatása meg gyorsabban megvan (a harmadik hónapra eddig mindig megvolt a firestorm fejlesztés és az EMP, csak tudatosan kell csinálni) mint a plasma cannon-é. Mert a plazmához kell beam technology, majd végig kell fejlesztgetni a teljes plasma palettát is.
Az új hajóhoz meg kell a két ufo berendezés (power source és meg a flight control), az alien alloy azt annyi. Ez után meg már elérhetõ az EMP, ami a battleship-et is 3 találatból gyilkolja. Szóval bõven megéri. Nekem mindig sokkal hamarabb volt EMP-m mint plasma cannon-om. Igazából az egész plazma technológiát hanyagolom már egy jó ideje, mert felesleges, a classic fokozat még könnyedén végigvihetõ tisztán lézerekkel is, minden módosítás nélkül.
torma1:
50. Legalábbis ez az alap. Hogy ehhez milyen módosító értékek/változók jönnek még hozzá (már a 25%-os extra XP-n túl amit a OTS-ben aktiválhatsz) azt nem tudom. A játék fájljaiban az 50-es érték szerepel. Aki ölt, az úgy tûnikt kap valamicske bónuszt a küldetések végén pluszban, így tud elég lenni már 1 kill is ahhoz, hogy egy rookie squaddie-vá váljon (mert ahhoz ugye 90 Xp kell). Aki viszont nem ér el egyetlen kill-t sem az akármennyi ölésbe besegíthet, akármennyi feladatra mehet, egy fia Xp-t nem fog kapni.