Köszönöm a válaszod, az XSHAPE-t futattam, mûködött is rendesen, mert a perkeket is upk-ban cserélgettem össze és azzal nincs gond. Felvettem új embereket is, de azoknál sem volt több mint 1 rakéta, amúgy folyton új játékkal teszteltem, mert azt én is észre vettem, hogy a mentésnél néha nem tölti be a modifikációkat. Amúgy a cover értékeket is átállítottam, meg az AIM ability értékét is ezeknek egybõl kellett volna látszódni pl.: High_Cover=99 a katonára kattintva F1 és ott mutatja a defensét, és hát maradt minden a default sajnos. Inkább itt az a gond, hogy az INI-bõl a beállításokat is az XComGame.upk inicializálja méghozzá ugyan ott, ahol a többi battle konstans van. Annyi a különbség, hogy míg az inicializált értékeket amik a DefaultGameCore-ban vannak azokat berakja a játékba addig amiket az upk-ban, const int -ként definiál, azok valamiért nincsenek benn. Azt is írták többen, hogy az lehet csak debug miatt volt bent és hát benne felejtették. Viszont ilyenkor feltenném a kérdést, vajon honnan szedi a játék, ezeket az értékeket, ha nem a constansokból? Valahol kell hogy tárolja, hogy minek mennyinek kell lennie az értékének?!