Azért nem akkora a különbség a találati arányokban a Warspace esetében (plusz a gránátokra, spec képességekre sincs kihatással), bár tény hogy kevésbé pontosak az idegenek. :)
Míg az alap játékban 70-95 között mozognak az idegenek alap offense értékei, addig a warspace ezt 3-8-al csökkentette (mivel a magasabb nehézségeken sem kapnak bónuszt találatra így tök mindegy hogy easy vagy impossible fokozaton tolja a modot az ember, ugyanazt a karakterisztikájú idegent fogja mindenhol lõni).
Ehhez még hozzájön a plazma fegyverek miatt 2-7 pont közötti levonás. Egy sectoid valóban nem lesz egy mesterlövész (ahogy vesszük, azért még így is 50% felett marad a találati pontossága ha nem is sokkal), de a thin man például elég pontos maradt és az esetek 2/3-ában azért találni fog. Egy muton is olyan 60% körül lebzsel, míg elit nagytesója 75% körül ha jól emlékszem (már puskával, heavy plasma esetén gyengébb).