én sem igazán értem az, hogy miért mondják egyesek az impossible taktikai harc része túl nehéz... onnantól kezdve, h megkapod skeleton armor-t és light plasma rifle-t (második hó vége felé kb) komikusan egyszerû a harc, de azelõtt se nagyon kaptak be embereim találatot, kivéve ha nem úgy gondolkoztam, h "a rookie olcsó, a light plasma rifle értékes"
konkrétan a harcok 80-90%-ában az unszimpatikusoknak még *esélye* sincs megkarcolni a csapatomat, mire oda eljutnának, halottak, a maradékban pedig szimplán fedezékbõl fedezékbe rohanok, és suppression/smoke grenade valamelyikével fedezem érzékeny helyen lévõ katonáimat - szerintem skeleteton armor óta egy emberem sem volt gyengélkedõben, pedig baromi agresszíven játszom, 4 assault-tal.
emberbõl azt hiszem egész játék alatt egyet vesztettem + egy crit wounded, azt is csak azért, mert a stunnal beszerzett 2 light plasma rifle fontosabb volt, mint egy rookie élete
crit wounded által rád vágott will csökkenés (-15 talán?) mennyire befolyásolja btw negatívan a késõbbi használhatóságot? nonstop pánikolni fog, vagy lényegtelen? mondjuk úgy vettem észre 70-75 körüli will-nél szinte soha nem látok pánikot, szóval annyira szörnyû nem lehet.