na impossible végigjátszás befejezve, bánom már, h az elején megpiszkáltam pánik-rulettet, semmit se számítana, de "tisztább" lett volna az egész. 150 nap lett a vége, annyi is csak azért, mert elfelejtettem vagy két hétig gallop chambert építeni (), végsõ hatalmas harcot összesen két assault egy kör alatt befejezte
bejött, sokkal jobban, mint classic nehézség - végre nem szednek ki szinte mindent egy lövésbõl embereim (bár a végére így is a 316 ellenfél több mint fele egylövéses volt), az elején van értelme gránátokat használni, sokkal gyorsabban fejlõdik mindenki a több ellenfél miatt (a végére volt 10 colonelem meg 2 major-om!), és gyönyörûen lehet kutatni, mert el van eresztve a kétlábú weapon fragment-ekkel. (labort mondjuk így sincs értelme építeni). jó móka volt, na, és emelem kalapom készítõk elõtt - nem sok játékot tolok végig háromszor (meg kezdek el... olyan tízszer?) és szórakoztat el több mint 3 hétig (eddig).
ellenben: számolgatta már valaki, hogy mennyire *nem* éri meg lefedni egyes területeket? mert ha nem hagytam ki nagyon valamit, egy kontinens lefedése jobb esetben több mint 3 hónap alatt kezd el egyáltalán bármi profitot termelni - ami kicsit komikus, tekintve h eddig leghosszabb végigjátszásom 6 hónap volt, az is csak azért, mert próbálgattam magas szintû snipereket