impossible én ezt az "egyszerû" taktikát találtam ki, mûködött is faszán legutóbb:
elsõ hónap:
- hogy és mit fejlessz szerintem azt itt leírtam: #3470
- abduction-okat próbáld úgy célozni, h a bukott területek vagy Európában legyenek (mert EU szar), vagy kezdõhelyeden (mert ahhoz megkapod a bónuszt alapból, én spec Ázsiát kedvelem, de Észak-Amerika vagy Afrika is jó)
- gyárts egy szatellitet, ezzel ha megcsinálod két abductiont, egy helyet le tudsz védeni ahol felszökök a pánik
- ha mázlid van, egy másikra kapsz egy council küldit, így ideális esetben csak két országot vesztesz, még ideálisabb esetben mindkettõt EU-ban (nekem így jött össze UK és Franciország elvesztése csak, pont Kínába kaptam council küldit)
- persze ettõl függetlenül random number god kegyeire vagy sajnos bízva, bár komikus módon ha megkegyelmez rajtad, és mázlid is van, akár területvesztés nélkül is megoldható, de ez már OCD-seknek való
- második hónapra úgy hó közepe körül lesz light plasma rifle-d, nyomj mellé igény szerint egy floater interrogation -> carapace -> sketeton suit kombót... de a puska a lényeg, anélkül Chryssalid kaja lesz belõled
- gyárts közbe pár (3) szatellitet és uplink-et (a végeredményt én Dél-Amerika fölé lõném)
- második hó végére rohand le alien base-t - tadaam, mindenütt -2 pánik, gyakorlatilag innentõl kezdve nem veszthetsz ha a harmadik hónapban felhúzol még két uplink-et + szatelliteket (protip: hanyagold Európát)
...és ennyi. én legutóbb (negyedszerre addiktív rohadékság ez a játék) így zúztam végig, 144 nap volt a vége (olyan 130 lett volna ha nem megyek battleship-re vadászni), elõbb említett 2 ország elvesztve, minden lefedve Ájrópán kívül szatellitekkel és 1-1 firestorm + plasma cannon kombóval, lazán kezelhetõ volt a pánik, és mivel nem építettem pénzzabáló nexus-t, még anyagi gondjaim se voltak.
még egy apróság: impossible-n ne szenvedj research közti váltogatással, max úgy ha félig megcsinálod, és research credittel kiváltod a maradékot (mint múltkor rájöttem, nagy meglepetésemre ilyet is lehet), felesleges - míg classic-on és alatta limitálnak a weapon fragment-ek, impossible-n az ellenfelek megnövekedett száma miatt fürdesz bennük. én legutóbb ezért is választottam plasma cannon-t EMP helyett - szép h utóbbi nem eszik weapon fragment-et, de négyszer annyi idõ kifejleszteni