Olyan hosszú ameddig nyújtod. Ha mázlid van és beletrafálsz abba, hol lehet a bázisuk akkor 2-3 EXALT-os feladat után az a szál le is záródik, de ha biztosra akarsz menni akkor két hetente kell egy scan-t nyomni (10 naponként frissül a helyzet és ilyenkor megy vissza alap árra a scan értéke és nem szabadul el az egeket verve) azt azonnal küldeni az ügynököt a helyszínre. Minden küldetésbõl valami aprócska infómorzsát szerzel ami segít szûkíteni a banda központjának a helyét.
Táposnak nem mondanám õket. Max lézerfegyvereik lesznek (mindenben ugyanazt tudják mint az általad fejleszthetõek csak máshogy néznek ki), felszerelésük és statjaik fixek (a kezdeti alap fegyveresek mind ugyanazt tudják a saját kategóriájukban, míg a lézeres cuccokkal rendelkezõk az elitek) és a sectoidokat leszámítva messze õk a leggyengébbek a játékban mint ellenfelek.
Pénzhiánnyal nem volt gondom csak az elsõ 1-2, rossz esetben (legnehezebb fokozat) 3 hónapban. Utána már volt elég helyrõl bevétel (hála a mûholdaknak). Igaz ehhez az is kell, hogy az ember ne bukjon el területet (amik védelmére kell mindenhova majd 1 vadászgép), legyen tartalékban pár szatellitje, ne bukjon küldetéseket és inkább a zsozsóra hajtson mint a kisegítõ személyzetre. Érdemes Afrikából indulni és az elsõ két mûholdat felküldeni Dél-Amerika fölé ami egy újabb kontinens bonuszát megadja és pénzügyileg sem rossz. Mindig úgy szoktam kezdeni a játékot hogy bevásárolok szatellitekbõl és igyekszem mihamarabb steam helyet kiaknázni a bázison (jó az a steam generator). Aztán ahogy csurog a pénz úgy építkezem (újabb szatellit központ az elsõ mellé, aztán majd idõvel jöhet az idegen labor, a forge, 2-3 workshop, OTS, azt ha már 200 fölött jár a Meld akkor elgondolkodom a spec laborokon is). A kutatással is sokat kell játszani, ahogy kell gyártani mindenkinek gyógycsomagot (egyszerûen must have mert kell védelem a mérgek ellen ez meg biztosítja az immunitást annak akinél van), majd elegendõ Arc Thrower-t.