Igen. Az a fránya random sebezgetés az inkább szivat mintsem segít. Az esetek nagyjából felében szinte borítékolható az 1-es sebzés akár kritikus találattal is (ez valamiért persze az ellenfélre nem szokott igaz lenni csak maximum 25%-ban). Azt az opciót mindig bekapcsolom azt utána szidom magamat a hülyeségem miatt. :)
Foundry naná hogy kell. Lesznek opciók amik csak azon keresztül érhetõek el. Ilyen például az experimental warfare kifejlesztése után a foundry-ban megvehetõ taktikai heveder jellegû újítás aminek köszönhetõen minden katonád eleve 2 tárgyat vihet magával. Meg vannak új fejlesztési opciók is amik a régiekkel együtt (például a lõszer duplázó) kifejezetten hasznosak. Elég sok hasznos kütyü van ott ami az életet jelentheti a csapatoknak (jobb hatásfokú gyógycsomagok, fejlettebb Arc Thrower és más hasznos ketyerék).
PiszkosFred:
Errõl a bugról én most hallok elõször. Lehet szerencsés voltam hogy nem jött elõ.
Prof William:
Attól függ. Egy kimaxolt MEC Trooper elég kemény dió tud lenni és leválthatja a heavy katonát (nem utolsósorban gyorsabb is lehet nála, szívósabb és legalább olyan pusztító, de sok függ attól milyen cuccokat pakolsz a vázba amibe berakod a pilótát és az sem mindegy milyen katonából képzed ki a MEC katonát). Lángszóróval, aknavetõvel eszement jól takarít közelre és távolra egyaránt. Gyógycsomaggal elég nagy hatékonysággal gyógyíthat egyszerre több sérültet is, míg ha a spéci kinetikus öklöt veszed neki akkor gyorsabban mozoghat és lesz egy marha nagy pofonokat osztogató közelharci támadása is. Major rangon már kétszer is lõhet egy körben, mert ha az elsõ cselekedete nem mozgás hanem lövés akkor lõhet utána újra. Ráadásul van olyan képessége is amivel minden körben az elsõ támadásra úgy reagál hogy visszalõ az ellenfélre.
A gránátvetõje egy kalap f*s, de a többi cucca tényleg jó.