Nekem nem volt benne, külön kellett megvenni, ahogy a többi DLC-t is.
Amúgy EU és EW-ben alaptaktika minden nehézségi szinten a Satellite Rush. Azaz minél hamarabb bezsebeled az összes országot. Hátránya, hogy nem nagyon lesz sem nyersid, sem fejlesztési kapacitásod fejleszteni közben a fegyvereidet, páncéljaidat. Az első 3 hónapot nehéz így kihúzni, onnantól kezdve bármilyen nehézségen sétagalopp a játék. Arra kell figyelni, hogy adott hónap utolsó napjától függően (30 v 31 napos a hónap) 10 v 11-én el kell kezdeni a satelliteket gyártani, és az Uplinket is 20-21-e környékén. Az uplinkekhez meg Workshop kell az alapban (10nap), mindkettőhöz meg áram, ami megint csak 5 nap talán.
Tehát eléggé ki kell számolni a dolgot. A kezdő Uplinked oldalán a felső 2 sorban csinálsz 5 db Uplinket, ezzel 1 kontinenst kivéve az összes többit le tudod fedni, a maradék kontinens pedig a kezdő kontinensed legyen, ahová ugye alapból megvan a kontinens bónuszod. Itt meghagysz 1 v 2 országot, amikben folyamatosan tudod a bónuszokért csinálni az abduction missiönöket.
EW-ben elég 2-3 interceptor is kontinensenként, már Avalanche rakétákkal is elég hatásosak minden ellen.
Nagyjából ennyi a stratégiai rész.
A taktikai megint más. Fontos, hogy első 1-2 kék mozgásoddal lefedd azt a területet, amit látni akarsz az egész kör során, a maradék katonákkal már ne mozogj úgy, hogy több új területet felderíts, mert beszívhatod. Főleg ha előbb dasheltél véletlenül. A meld tartályokaz inkább csaliként kell felfogni, mint jutalomként.
Visszavonulás, OverWatch partyk egy előretolt full fedezékes katona Hunker Down-jával... Ilyesmik. Érdemes először 2 snipert elvinni legalább Squadsightig, aztán az egyiket feltolni Majorra (gyorsan meglesz), közben 2 heavyt is feltolsz (ugye jön majd a Slingshotból Zhang, mint Heavy), a maradék meg játékstílustól függ... Assault jó móka Sotival, de medices Support sem rossz (nem LW-ben a supportnak mást adni szinte felesleges, max 1nek a Chem/Ghost Grenadek miatt Smoke & Mirrorst a Deep Pocket mellé)