na közben tisztázódott. a meglévő telepítésem tartalmazza a slingshotot és az elit soldiers pack ot is. normalon is van benne kihívás, classicon már gagyinak érzem néhány pálya utána. nehezebb, de érezhetően csal a gép az opportunity fire nél, és a sima lövés találati pontosságánál is. persze így is nyerhető a dolog, csak sokat kell vele szöszölni a lépések tervezgetésénél, vagy éppen visszatöltögetni az állást ha elbaszok vmit.
akkor lenne jó ha nagyszámú erőforrás lenne, akkor nem lenne annyira érdekes maponként 1-2 katona elvesztése, de így egy vicc, ebbe nincs benne még 1 végigjátszás, mégha jópofa is hogy a katonákat immár a customize opció alatt a saját magam és baráti köröm képére formálhatom :)
letöltöttem a long war modot, abba talán még benne vagy egy végigjátszás, nagyon sok benne az xtra, végignéztem a listát a nexuson és a moddb n is.
nem lett volna ez rossz, sőt igazából az eddigi legjobb ufós játék amivel játszottam, főként a poénok, az 5letes megoldások és a történet videók miatt, de a stratégiai kommandósjátéktól ez nagyon távol áll, sokkal inkább a sztori, a fejlesztések és a szép megvalósításé a hangsúly.
emléxem vmelyik régebbi ufós játékkal, de talán még az alappal 16-24 fővel is lehetett kommandózni jó nagy csatatértépeken, na ott már volt taktikázás, mert itt a max 6 emberke ehhez siralmasan kevés. ott ha egy battleshipet leszedtél és mentél kipucolni, bármi megtörténhetett, mert olyan sok volt az alien túlélő, nagy csatára kellett számítani. imádtam lerakni a proximity grenadét, aztán elszaladni, a baromarcú idegen meg rohant utánad, aztán az ajtóban felrobbant :)
azt hiszem most beleestek a megvalósítás terén abba a hibába, hogy olyan szép és részletes lett a játéktér, hogy ettől több katonát vagy ellenséget nem mertek berakni, hogy bírják mozgatni a textúrákat a kevésbé erős gépek is.