Ja, nekem az XCOM végjátékban volt legalább 5 psi specialistám. Körönként fejenként 1-2 idegent tudtak átállítani. Az átállított idegenekkel mentem felderíteni. Õket érte a megszakító támadás a többi idegentõl.
Gyakorlatilag az utolsó pálya felszíni része 3-4 körös volt. A lenti hosszabb, mert hatalmas labirintus pálya a terjedelme miatt is több ideig tartott.
Kövezzetek meg, nekem az XCOM3 nagyon is bejött. Fura a grafika, meg ügye csak egy város van és dimenzió kapukon jönnek, de nekem bejött az új rendszer. A hasalás, a robbanások utáni mélyedések. Az emberek is támadtak a kultisták személyében. De legjobban a realtime része tetszett.
Ha már volt pár igazán pontosan lövõ hõs a csapatban, õket kettesével osztagba kellett állítani és legyalulták a pályát. A legszebb, hogy ha óvatos módot állítottam és fedezék mögé raktam õket, akkor ki-be oldalazva lõtték az ellenfeleket Bruce Willist megszégyenítõ módon.
Körökre osztva már vontatott volt. Túl hosszú pályák, túl sok szintkülönbség. Túl sok ellenfél és túl kevés AP.