Lehet félreértettük egymást vagy valami.:) Nem az MMO-ról akarok vitázni, mert ez nem egy matematikai def. általában az embereknél, hanem egy elképzelés szvsz. Én azt szerettem volna pontosítani, hogy úgy írsz egy játékról, hogy nincsen sok tapasztalatod vele.
<off>
Az aranyért - amit ugye valódi pénzért tudsz venni - vásárolható lövedékek és tankok qvázi kívül esnek a fejlõdési rendszeren, a kisebbek az élmény miatt vannak, a nagyobbak a kredit szerzésére, a lövedékek meg olyan drágák, hogy az átlag csak kláncsatákban használja. Amúgy ezek az úgynevezett "goldnoobokat" szeretem nagyon, megveszik 7-11k pénzért a tankot és egy hét után abbahagyják, mert nem tudnak játszani vele:) Ezeket a prémium tankokat pedig fejleszteni sem lehet, megveszed, játszol, élvezed, ennyi. Ha unatkozó pénzes hülye-gyerek az illetõ azt jól lehet farmolni, mert köze nincsen a játékhoz A játékegyensúlyt nem borítják ezek a dolgok, pláne nem igazságtalanul.