A felháborodástól még mindig jó messze vagyok, én inkább azt próbálom kiemelni, hogy az mmo-játékokban jelen lévõ mûfaji kötöttségek, illetve az Elder Scrolls univerzum tartalmi gazdagsága miatt sok olyan dolog fog itt elveszni, ami a TES-játékokat naggyá tette. Ehhez pedig kb. semmit nem kell látnom a játékból, elég tudnom hogy ez egy TES mmo lesz. A TES-t szándékosan emeltem ki, mert nyilván nem minden mmo-ról vagyok ilyen véleménnyel. És ha elolvasod a saját, #149-es hozzászólásodat, akkor már nem is olyan érthetetlen, amirõl beszélek. A TES-játékok mindegyikének megvannak azok a karakterisztikái, amelyeket te is leírtál. Persze hogy az offline játékokhoz fogják sokan hasonlítani ezt a programot.
Végülis The Elder Scrolls névvel akarják majd eladni nekünk, nem?
És igen, készül már a The Elder Scrolls: Makkoshotyka ami 2017-ben fog megjelenni XBOX 720-ra, és nem hiszem hogy bármilyen problémám lesz vele.
Miért? Mert meglesznek a TES-játékokra jellemzõ karakterisztikák, ahogy eddig is.
Nyomja õket a piac, félelem attól hogy nem jut szelet az mmo-tortából. És ha már itt van a sikeres TES-franchise, Morrowind is és Oblivion is siker lett, akkor próbálkozzunk be. Kell a zsuga a kiadónak hidd el.