- 2 gombos harcrendszert mar elmondtak: egy az egyben mint a TES jatekokban, annyi kulonbseggel, hogy targetelni is tudsz.
- Minden classnak lesz sajat specialis skill rendszere, amelyekre pakolhatod a pontokat minden szintlepeskor.
- Nem tudsz magebol harcost csinalni, ket kulonbozo class marad vegig, lasd Sorceress es a Templart (bar utobbi inkabb paladin jellegu lesz). Kulon lesznek a weapon skillek es kulon a class skillek. A weapon skilleket egy-egy fegyvert hasznalva tudod majd unlockolni. A class skilleket pedig a karakter generalas soran kapod meg, es adhatsz rajuk 1-1 pontot szintlepeskor, amelyek idovel egy ujabbat nyitnak meg. Skyrim perk rendszerere gondolj. A fegyver skillek eseteben pedig a GW2 skill rendszerere.
- Lesz waypoint rendszer a gyors utazashoz), illetve lesznek mountok is. Repulo mountok nem lesznek.
- lvl50 utani dolgorol keveset tudni, azt mondjak mindig, hogy az 50-et elerni csak a jatek harmada, a maradek es az igazi fun majd csak 50 utan kezdodik. PVP a kozpontban 50-esen fog menni (akar felskalazva a kicsiket), de ezen kivul biztos, hogy lesz meg mas is. Lesz hazvasarlas, vszinu 50 kell majd hozza, de mas inforol nem tudni, majd egyszer elmondjak.
- Lesznek raidek, lesznek instanceolt dungeonok es ezeknek lesz heroic/hard verzioja. Ezekbe csapattal kell majd menni, lasd WoW. Viszont a vilag tele lesz publikus dungeonnal, ahova barmikor lemehetsz, es beszallhatsz party neklul is az adott boss vagy champion monszta agyonveresebe. Ha csak egyszer megutod, mar kapsz te is lootot - lasd gw2 rendszere, illetev a wow is kezdi atvenni ezt az otletet. Itt alap lesz minden mob eseteben, ami nem instanceolt teruleten van.
- Nem tudni, hogy mekkora raidek lesznek, de volt arrol szo, hogy nem akarnak tul nagy szamokat, vagy tul keveset, ezt vszinu a beta alatt fogjak beloni, a jatekosok viselkedesere alapozva. 10-15os raidekre tippelek en szem.szerint.
- Endgame tartalomra ugyanaz vonatkozik, mint az 50-es utani eletre.
- Elhangzott tobb interjuban vagy podcastban, hogy a terulet iszonyu nagy lesz. Mivel - sajnos :( - az egyes frakcio teruletei (zonai) atjarhatatlanok lesznek jelen allas szerint, haromszor kell egy 1-50ig tarto szintezeshez biztositani a teruleteket, ami osszessegeben nagyon nagy jatekteret biztosit (es aminek a bejarasahoz vszinu 3 karaktert kell minimum krealni...) Peldanak hoztak Skyrim teruletet, mint friss elmenyt a jatekosok szamara, a TES Online beli bejarhato Skyrim tartomany nagyobb, mint a 2011-es TES V-ben bejarhato Skyrim tartomany. Egy korabbi videoban lehetett latni Mournhold kornyekenek map nezetet, es benne a felfedezni valo/felfedezett helyek jeleivel (banyak, templomok, barlangok, varosok, stb - mint Skyrimban), ha azt osszeveted a reszletes Tamrieli terkeppel, akkor bizony lesz terulet boven, ahol lehet bohockodni. Mivel a jatek egyik alapeleme a szabad felfedezes, ezert muszaj volt a fejlesztoknek ehhez egy nagy terepet is biztositani, mert annak nincs ertelme, hogy 2 nap alatt korbefutom Tamrielt, aztan jonapot.
DE!! Minden infot ilyen korai szakaszban helyen kell kezelni, mert ugyebar a fejlesztok szeretnek neha nagyokat mondani, illetve szinesebben leirni azt, ami. Ha csak a fele igaz annak, amiket elmondtak az elmult fel evben, akkor kapunk egy igazi TES jatekot, csak most npc-k helyett jatekosokkal fogunk kalandozni Tamriel osszes tartomanyat erintve.