Ez az atjarhatosag vagy tiltasa meg kerdeses, hogy milyen formaban lesz megoldva. Vagy egyszeruen meg lesz tiltva, vagy at lehet majd menni, de kveszteket nem lehet felvenni, nem lehet tudni. Azt tudni, hogy kulon kulon sztori menten fejlodik a harom szovettseg egy-egy jatekosa, ami majd a kozponti tartomanyban csucsosodik ki, egy hatalmas haboruban.
A serverlista kep a videoban pont az ellenpeldat mutatta, hogy olyan nem akarnak. Ket okbol. Egy: barmikor egyutt tudj jatszani barmilyen ismerosoddel, servertol fuggetlenul. Ketto: ha egy server megmarad lowpop szinten, ne szopjanak emiatt az ott jatszo jatekosok.
Chat ablakon en is gondolkoztam mar, hogy hova kerul... Fogalmam sincs, valoszinu marad a hagyomanyos fules megoldas, mint a legtobb mmo-ban.
Fegyver skillek eseteben olyasmi lehet a helyzet mint a GW2-nel. Csak mivel a tamadas itt egerrel tortenik, a skillek inkbb csak idoszakos buffot vagy specko tamadasi kepessegeket (charge, whirlwind, stb) adhatnak. Lenyegeben a tobbi mmoban altalaban hasznalt minimum 15-20sb skillt/spellt/abilityt most kb 8 slotban kell megoldani. Ezert is lesz fontos az ugyesseg, mint sem a betanult rotacio.
Szinte minden tartomany elerheto a jatekban, legalabb egy kis zona erejeig. A hirek szerint lesznek helyszinek, amelyiket csak kesobb fognak elerhetove tenni, kieg vagy content peccsek kereteben. Elvileg minden tartomany minden fovarosaba el lehet menni, de majd kiderul a betaban. A TES III es V-ben megismert varosok tutira benne lesznek, hiszen kell a "folytonossag" a jatekosoknak. Hiaba jatszodik 1000 evvel korabban a jatek, muszaj, hogy a jatekosok nagy reszenek legyen ismeros par helyszin, hogy meg kozelebb erezze magat a vilaghoz.