okosan csinálják, felmérték nagy valószínüséggel nem tudják az swtor közönségét elhúzni és mivel valószínû ne szociál játék lesz annyira mint a GW2 az a közönség sem lesz a nyerõ. Jó látható a loremaster törekvései abba az irányba mennek hogy egy jelentõs részét a solo tes játékoknak megnyerjék maguknak. A wow-osok valószínû szintén nem lesznek oda ezért. Mivel olyan egyszerûen nagyszerû játék mint a wow "ütõm a farkaska fejét" és ehhez még jó random event rendszer is van nem fog menni. a Funcom TSW-je teljesen más világ így az a vékony rajongói réteg megint megmarad. Ahogy Fred mondta anno a WOw egyszeri csodáját nem nagyon lehet megismételni.
Igen érdekes számomra a loremaster által vázoltak szóval tényleg nagyon jól mutatják mennyire próbálják meggyõzni a solo teseseket. pl ott a magyarázata a ress padnak ami becsülendõ de értelmetlen erõlködés ráadásul a kezüket is megkötötte a fõ story vonalon, persze ettõl még lehet jó. Magam részérõl a Bethesdánál a qurestek és a story szintje ami bizonytalansági tényezõ nagyrészt Toddy boy miatt. De ez a csapat jobbnak tûnik ráadásul ez pc-s platform és gyenge storyn és questeken nagyot lehet bukni de egy jó résszel sokat lehet nyerni. szóval késõbb kiderül egy jó cge még nem jelent semmit a skyrimnek is az volt a storyja meg erõs közepes lett. Puding próbája az evés. Mindenesetre fred írása alapján legalább a target meg lesz, a tes rendszerre anélkül is elég komoly itt ténylegesen védekezni kell.
Míg a pl. conan rendszere átmenetett képezett az arcade és a rpg között a tesé full arcade. Ez az mmorpg játékosok egy jelentõs részét nem fogja megtartani de ha a tes játékosok egy részét megfogja akkor nyert ügye lesz a tesnek kb 1 milliós réteget össze lehet hozni. A Bizonytalansági tényezõ nem tudom TES-t hányan játsszák fps-ben és hányan tps-ben.