Lehet ez jobb példa. A TES arról szól hogy koncentrálsz felemeled a pajzsot figyelsz és megfelelõ ütemben ütsz, emögött persze ott vannak a statok de ettõl még ez alapszinten egy szem-kéz koordinációról szól pvp-ben meg pláne. Míg pl a conanba alapvetõen rpg rendszer van és arra jön rá pár extra dolog ez egy arcade rendszer rpg elemekkel, nem véletlen hogy Tommy és a többi nagy pvp-s epekedve várja :) Játékstílus kérdése mit szeretsz amiket én megnyertem egy az egyes meccseket az mind a stratégiáról szólt, tudtam mit fog csinálni az ellenfél. És kiszámoltam hogy élhetem túl az elejét és utána mit fogok csinálni, ez pár éve még mûködött a conanba. Ez rpg a számok a matek amikor állhatsz egy helyben is akár bár nem tanácsos azért. Amire talán a ma az SWTOr a legtökéletesebb és imádom mert az én világom. Az hogy a conan pvp-jét szeretem az a magasabb kihívás miatt is volt. Gyorsan fel lehetett mérni mi az arcade játékosok elõnye a jó szem-kéz koordináció, és itt találkoztam nagyon jókkal jobbakkal mint amiket az SWTOrba láttam. Pontosan tudtam hogy nem gondolkodnak sokat elõre meg van a tökéletes build a max dps és minden a tökéletes kivitelezésen múlik. És azt is felmértem nem sok esélyem van de nekem elég volt az is ha 6-ból 2x tudtam nyerni. Mondhatja Fred hogy nincs igazam de tökéletesen biztos vagyok benne a TESO már a Tommyék világa lesz, jól érzik ezt, és ha egy rpg-s rendszerben se volt esélyem ellenük itt még kevesebb lesz :)