Egyébként lehetne hadba szállni azzal amit mondassz, merthát ugyanolyan sõt nagyobb/jobb okai vannak a 3 frakciónak a PvE-re, Cyrodiilra, mint amiket te a PvP mellett felsorakoztatsz...
Mind2re teljesen reális alapok vannak helyezve az tény, de azt is hidd el, hogy elõbb lett meg (szerintem) "szirodill" lórja történe (kimondottan ESOra nézve) a pvre, mint pvpre...
ha normális logikus felépítést gondolom, bár tökmind1, még egyszerre is alakíthattak ezeket, nem számít...lényeg, hogy a PvP-nek is kedvez a helyzet, mint történetileg, mint pedig földrajzilag ugye:)
De hogy most akkor húú ilyen olyan dirr durr atom lesz azt kétlem - SZÁMOMRA!
A WoWba a bg is kb ugyanez volt, jó azon kívül AoE meg minden sokkal jobban kibõvítette a lehetõségeket...de az alap maradt valamenyest nem ?
Egyébként meg nyilván a fejlesztõk is tudják, hogy vannak olyan játékosok akik a PvP-tõl függenek és azt is marha jóra akarják megcsinálni. Legyen, oké meg minden...kíváncsi leszek, mert mondom személy szerint PvP élménnyel csak nyerhetek (de ha önmagában csak az a jó és csúcsszuper, akkor nem hinném, hogy annyira megfogna, megtartani, hogy csak a PvPért éljek)
Valahogy így látom, saccolom az az arányt, hogy a játékosok milyen beállítottságúak (hardcore v akarmilyen szinten) : 70% (PvE) / 30% (PvP)