Van megoldas, lasd GW2 fele rendszer. Bar a pvp ott is korlatozott helyeken erheto csak el, de pl a skalas rendszerrel siman kivedheto a genkeles. Ha egy max level ugy dont, hogy visszamegy b*szogatni a kicsiket, akkor egy ilyen skalazos rendszernek koszonhetoen, nem 50 kontra 10-es szintu gyilok lesz, eselytelenul a kicsi szamara, hanem 11/12 kontra 10-es. Es ha esetleg egy masik lowlvl karakter is csatlakozik, akkor bizony a genkelni vagyo ketszer is meggondolja, hogy marad e. Ezzel elkerulheto lenne az, ami anno ment a wowban vagy mas nem vedett zonas mmoban.
Ami a TESO pvp csatait illeti, harom oldalrol fognak csatlakozni a jatekosok. De, hogy a valoszinusithetoen tobb tizezer egyszerre pvpzni akaro jatekos hogy lesz elosztva (instanceolt Cyrodiil, vagy egy map es queue, vagy megnovelt jatekos szamot elbiro rendszer es egyszerre mindenki mindenkivel), nem tudni. Annyit mondtak elojaroban, hogy az olyan esetekre, amikor az egyik oldal lenyegesen kevesebben van bejelentkezve Cyrodiilba/ra, akkor a gyengebb oldalt a rendszer erositeni fogja picit. Vagyis a letszamhatranyt ellensulyozando, lesznek extra npc-k, vagy az adott objektum (erod, siege weaponok, resource bazisok, stb) eletereje megno, esetleg gyorsabban jon a resource az epitkezeshez, stb megoldasokkal probaljak elerni azt, hogy ne legyen olyan szituacio, mint amit hasonlo mmo-kban tapasztalhatunk, hogy kialakul egy 10% vs 30% vs 60%, ahol a 10 es a 30 instant kapja a szopoalarcot. (es csak remelni lehet, hogy picit nehezebb lesz az eu francia szervereken jatszo "kanadaiak" munkaja is :))