Pont a neverwinter topicba beszéltünk errõl milyen lenne ha 3-as Ð&Ð-as szabályrendszerrel jönne, az a helyzet mai mmo-ba szerintem meg se lehet megvalósítani. Pedig mennyire örülnék neki az mmorpg alfája és omegája lenne :) Szóval a gyökerekhez már senki nem megy vissza. Nincs is olyan igény rá ami miatt megérné :)Ráadásul a TES-be sose volt szabadságod. Talán a morrowindbe volt valamennyi, meg minimálisan van a skyrimba, az oblivionba semmi nem volt. Tökéletes alap egy mmo-hoz Igazi szabadság csak a kötött játékmenetes Bioware játékokban van, mármint döntések, consequence szinten. Ezt ahogy lehetett megoldották az SWTOR-ba is. Igazi úttörõ munka szerintem. Semmi ilyet nem várok a TESO-tól :) Ez arról fog szólni amirõl a TES csak multiba :) Talán a questek meg a történet jobb lesz. Magam részérõl biztosra veszem legalábbis mint pve tartalom.