Skyrimbe arra mesz amerre akarsz, olyan sorrendben csinalod a questeket ahogy akarod: ez a szabadsag egy vilagban.
Nincs behatarolva merre menj, mehetsz uton vagy hegyen volgyon at( minimalis az a terulet amin nem tudsz kozlekedni).
Bioware utolso ilyen jateka a BG volt, azota csak linearis jatekokat csinalt.
SWTOR: szamomra csalodas volt es pont a tul hangoztatot storystorystory es a donteseidnek kovetkezmenyei lesznek tulzas miat.
Mindegy volt hogy light vagy dirk voltal a fo kuldeteseid par kuldetesben tert el. Ugyan az lett mindig a veg. Hidd el tudom 10 db maxos karakterem volt. Ha a kuldetesek aranya fo/mellek 80/20% lett volna akkor azt mondom oke van story, ha light sithkent kitaszitanak vagy verdijat tuznek ki fejemre, vagy atalok jedikhez, vagy akarmi csak ne repa, akkor lett volna hatasa a donteseimnek.
TES sorozatban ez meg van, leulheted a buntetes, kifizetheted, vagy leolsz mindenkit, rajtad mulik.