másodszor mint TES játék és így szerves része a TES univerzumnak, várná az ember, hogy ahhoz méltó legyen. de mivel mmo így sajnos sok ponton megfog bukni
Errol csak annyit, hogy egy targyalason a vedo azonnal felugrana es uvoltve tiltakozna, "Biro Ur, ez pusztan spekulacio". Nem tudod, milyen a jatek, senki sem tudja a Friends&Family tesztelokon es a fejlesztokon kivul. Varjuk meg amig az oszi betakon tul vagyunk (ne a kezdetleges, most indulo felkesz allapotokra alapozzunk), es nezzuk meg a vegen, vagy a premierkor mit tud a jatek. Azt pedig el kell fogadni, hogy barmilyen szigoruan szingle jatekot ha multival vertezel fel, muszaj kompromisszumot kotni a mufaj es a multiplayer megoldasok miatt. Ez van, ezt el kell fogadnod.
A sztori, a vilag az miert ne lenne szerves resze az eddigi megismert TES vilagnak? Direkt valasztottak egy olyan par evszazadnyi intervallumot, az Interregnum idoszakat, amikor lenyegeben mindenki a masikat utotte ahol tudta, es tobb szaz evig a kaoszrol szolt minden. Az, hogy Molag Bal ismet feltunt, az szinte minden masodik TES jatekban megtortenik, es fog is meg. De ha nem o, akkor Dagon, vagy Alduin, vagy barki.
Oke, vannak erdekes dolgokat a sztoriban, hazudnek, ha azt mondanam hogy nem. Mai napig nem ertem, hogy az Eszakiak hogy a picsaba paktaltak le a Sotet Elfekkel, amikor ha van Tamrielen ket nep, ami ruhelli egymast, akkor azok epp ok. Meg akkor is, ha mindket nep hoditokent erkezett anno Tamrielre, es gyakorlatilag semmi joguk itt lenniuk. De ha mar itt vannak, modszeresen irtottak egymast evezredeken at. Vagy pl az Orkok elfogadjak a Redguard nepet "bajtarsnak", akik elotte "nem sokkal" konkretan elzavartak oket a picsaba es porig romboltak a varosaikat.
De olyan keves iras maradt fenn errol a korrol, hogy a sok tatongo lyuk miatt barmit meg lehet magyarazni. Ahogy az ESO fejlesztok meg is tettek.