Én TESO-ig pl. a Secret World-be ölöm ezirányú energiáimat :) Ott néha még túl sok is a gondolkodtatás :)
Fred teljesen egyetértek Veled. Sajnos soha nem fog már "mainstream"-ként visszajönni az a régi hangulat, összetettség egy játékban, amihez még a "régiek" hozzászoktak. Ezért is hoztam fel a TSW-t példának, mert ott viszont nagyon jól megfogják azt a közösséget, akinek lételeme a nyomozgatás, gondolkodás. De az is csak annyira volt elég, hogy egy nagyon szûk réteget érjen el, mert egyszerûen az emberek már nem nagyon szeretnek a játékban is szöszmötölni és agyalni (elvannak a napi élet adta kihívásokkal :( ). Ezt el kell fogadni...egy MMO fejlesztõ cég sem fog csilliárdokat ölni egy olyan játékba, ami egy szûk rétegnek nyújt élményt (de azok eufóriában lennének tõle 0-24). Inkább csinál olyasmit, amivel nagyobb az esélye, hogy "dõlni fog a lé". Ezért is bánnak óvatosan szerintem a forradalmi újításokkal, és rakosgatnak bele máshol már kipróbált és bevált megoldásokat (pl. a Public Quest megoldást ha jól tudom a Warhammer Online-ban vezették be, aztán meg egyre-másra kerülnek bele az újabb MMO-kba: Rift, GW2, a készülõ Defiance, stb).