Na szóval drótkefés fúrófejjel végig csiszoltam a tavaly kicserélt küszöböt és hátsó sárvédõ íveket mindkét oldalt és ragasztó szalaggal így sikerült bevonni :) Kemény munka volt de megérte... Tavaly lealapoztam meg alul a küszöbnél bitumeneztem, fekete festése volt ugyanígy sávban de ledobta, most már ezt nem fogja tudni... az egyik képen látszik a matricázás elõtti állapot és jól megfigyelhetõ ott egy régebbi ragasztó szalag, ma leszedtem hogy helyére kerüljön az új teljes matricázás és csodálva figyeltem meg hogy alatta hibátlanul korrózió mentes maradt a kasztni, ott ahol festve volt meg alapozva volt felületi sárgás korrózió réteg indult meg... A cserélt küszöb és sárvédõ érdekessége hogy mm-ben majdnem 2-3 x vastagabb az eredeti kasztni vastagságánál. Megkopogtatva is lényegesen hallatszik. Tavasszal lehúzom az egészet és újra matricázom, de akkor megint más anyaggal vonom be.