szerelõ által alapozóval lekent és azóta rozsdásodni és leperegni kezdett küszöb azért nem mûanyag lökös kategória :D
de amúgy javítható.
én mondjuk úgy csinálnám, fognék egy flexet, csavart drótkoronggal, aztán fémig letolnék róla mindent ahol nem gyári a fényezés.
Majd mivel tökéletesen nem tudod fémtisztára lecsiszolni ha már rozsdásodni kezdett, ezért vagy rozsdaoldó és átalakító folyadék, vagy eleve rozsda átalakító festéket használnék elsõ körben.
Itt megjegyezném hogy a rozsdaátalakító festék és a rozsdagátló alapozó az nem egy kategória.
Utóbbi fémtiszta felületen megakadályozza a rozsda kialakulását, míg elõbbi a már rozsdás felületen lévõ rozsdát kémiailag megköti.
Ezután kittelés 2 komponensû kittel. Ha mélyebb horpadások, vagy hegesztés mentén lévõ lemezfelületek érintkeznek akkor üvegszál tartalmút elsõ körben.
második, harmadik körben lehet sima 2K-s.
csiszolni lehet 100-as papírtól kezdve egyre nagyobbakkal. lehetõleg a papír érdessége kb duplázódjon, hogy eltûnjenek az elõzõ papír karcai.
sima alapozó spré elõttig olyan 1500-as papírig nem árt elmenni.
100-180-360-600-800-1200-1500 kb. utolsókat vizesen...
ha töltõalapozós sprével fúj az ember akkor nem kell annyira tökéletesre csiszolni fújás elõtt mert az is kitölt valamennyit. akkor 800-1000 körülig elég.
alapozó után még egy finom csiszolás mondjuk 1500 körülivel vizesen, aztán mehet rá a fény.
utána 2000 körülivel vizesen, és mehet rá a lakk.
minden fázis között zsírtalanítás, tiszta ronggyal, vagy papírtörlõ még jobb mert nem szöszöl. lakbenzinnel, vagy valami lájtosabb higítóval.
Festés elõtt lehet simán ultradermes vízzel, majd tiszta vízzel.
mattítja a felületet és tökéletesen zsírtalanít.
nem ez a szakmám, de én így csinálnám, ha normálisat akarsz :)