Persze, nyilván van járulékos veszteség, és persze, rengeteg lesz a "de én nem csaltam, a kisöcsém ideült a géphez/a barátom barátjának barátja elkérte az accountomat".
A helyzet az, hogy bármit is mondanak, ez egy erõteljesen alfában lévõ játék olyan technikai és játékmenetbeli bugokkal, aminek még egy alfában lévõ játékban se lenne szabad lennie.
A csalókat felesleges pellengérezni, mindenhol vannak, ebbõl a szempontból WarZ és DayZ egy kutya, tele van tizenévesekkel, akik egy survivalkörnyezetben nem képesek érvényesülni, hiszen nem kapnak spawnkor egy LMG-t. Az érzésem szerint pedig pillanatnyilag úgy állnak a banhullámhoz, hogy inkább legyen pár 100 járulékos veszteség, és bannoljanak pár ártatlant, és legalább elmondhatják, hogy de õk foglalkoznak a kérdéssel.
Ebbõl a szempontból az sem elhanyagolható tény, hogy a játék már most hanyatlóban van, köszönhetõen az elmúlt hónapok kijelentéseinek, kiderült "titkainak". Ha a kipakolt játékosoknak csak a fele megveszi megint a játékot, máris másfélszeres profitnál vannak.
Ami nekem mindig bökte a csõrömet - és ez nem WarZ probléma, az az, hogy a legtöbb anticheatnél joguk van a magyarázat nélküli banhammerre - nyilván, nem fogják az orrodra kötni hogy melyik cheated bukott le, hisz rohannál a készítõhöz - viszont egy usert teljes sötétségben hagyni is nonszensz, ha fizetsz valamiért, jogod van tudni, hogy miért nincs többé hozzáférésed. Szerintem.