Mostanában én is letettem a WarZ-t és elkezdtem DayZ-zni újra, és amiben egyértelmûen veri a dayz a warz-t az a playerek hozzáállása. Engem is nagyon idegesít hogy a WarZ-ben mindenki reflexbõl beleküld egy tárat a másikba ha látótávolságon belül ér (ami mellesleg unrealisztikus hangulatot is teremt)... És így a 2 rivális game egymás utáni játszásából nekem az jött le hogy 2 oka van ennek, 1: a loot 2: a zombik erõssége. Dayz-ben a loot nem igazán hiánycikk, sõt pont ellenkezõleg, 20 perc játék után már tele vagy hasznos cucokkal (nem szaros csokival meg minikeksszel -.-), viszont bármennyire is felszerelt vagy, a zombik néha megtudnak izzasztani. A WarZ pont az ellenkezõje, sokkal kevesebb az igazán hasznos loot (pláne az utóbbi patch óta), a zombik meg eszméletlenül gagyik, és korántsem kell tõlük tartani, 1 meele fegyóval lazán kipucolsz egy nagyvárost úgy hogy 1 zombi sem ér hozzád, vagyis itt nem adja magát alapesetben az hogy segítségre lenne szükséged, ezért logikusan a legtöbb player nem is keresi azt. (félreértés ne essen nem azt mondom hogy a dayz jobb mint a warz, sõt az ellenkezõjét sem, csak azért hoztam azt be példának mert ott az emberek legtöbbször segítõkészek, és keresik a társaságot).