Ha a felszerelés olyan szinten veszik el mint a DayZ-ben akkor épeszû ember nem nagyon fog shoppingolni :)
Majd meglátjuk, de olyan MMO-t még nem láttam ami nem havidíjas vagy itemmallon alapuló, mivel az egyszeri bevétel nem elegendõ a folyamatos fejlesztéshez, szerverfenntartáshoz, rendes supportszemélyzet fenntartásához.
Mivel itt a havidíjat ugye kizárták, az itemmalból kell pénzt generálniuk, az pedig anélkül nem megy hogy az ott vásárolható cuccok ne adnának valami értelmes elõnyt a játékosnak.
Az item-mall amúgy nem egyenlõ a buy2win-nel ha jól csinálják. Pl ha én kiadnék mondjuk 5 dolcsit egy hátizsákért, azzal nem gyõzök le senkit, de el is várnám hogy az ne vesszen el, hanem respawnkor is nálam legyen. Nem atomfegyvert kell árulni pénzért, hanem olyan dolgokat ami kényelmesebbé teszi a fizetõsök életét (pl akinek nincs kedve egy halál után órákig scavengelni az alapfelszerelésért).