A gond az, hogy hiába mondja azt, hogy õ egyben adta el a gépet a gépre alkatrész szinten is garanciát kell, hogy vállaljon. Egy monitort nem lehet szétbontani mert egy usernek semmi keresnivalója nincs ott, de egy gépnél ha a bõvítés csak belül végezhetõ el akkor azt nem lehet megtiltani semmilyen usernek - és ami a legfontosabb nem kötelezhetõ, hogy visszavigye a vásárlás helyszínére a gépet egy upgrade miatt. (igazából még garancia ügyintézésnél is vannak mindenféle kikötések). Azaz a barátod pl azt vállalhatja, hogy õ ingyen kimegy az ügyfélhez és berakja a memóriát, hogy ne sérüljön a cimke. Viszont az ügyfél 100km.rel arébb meg símán beviheti az ottani PC boltba memóriát berakatni pl, mert semmilyen szabály nem kötelezheti arra, hogy hurcolja a megvett eszközét.
No a lényeg, hogy barátod is mondhat akármit amíg nem nyomják fel a fogyasztóvédelemnél - azok meg ennél kisebb dolgok miatt is büntetnek.
(Érdekes dolog a pl. rossz termék cseréjére vagy pénzvisszafizetésre vonatkozó dolog ami pl cég szempontból egyenesen nonszensz - abszolút a vásárlót védi teljesen élhetetlen módon is. Példa: Veszel egy videókártyát 70e forintért ami fél év múlva beszar, de ugyanolyat már nem lehet kapni - akkor kérheted a 70e forint visszazérítését akkor is ha azóta azért a pénzért már 5x gyorsabb kártyát lehet kapni, és nem vagy köteles elfogadni az 5x gyorsabb kártyát)