"A jelen jótállás nem vonatkozik: (a) az elhasználódó részekre, mint például az akkumulátorok, amelyeket arra terveztek, hogy idõvel elhasználódjanak, kivéve, ha a hibát anyag- vagy gyártási hiba okozta; (b) a termék küllemét érintõ sérülésekre, ideértve, de nem kizárólagosan a karcolásokat, a horpadásokat, a csatlakozó portokon lévõ törött mûanyagot; (c) a nem-Apple termékkel történõ használat miatt bekövetkezett kárra; (d) a baleset, rongálás, helytelen használat, folyadékkal való érintkezés, tûz, földrengés vagy egyéb külsõ ok által okozott kárra; (e) az olyan kárra, amely abból ered, hogy az Apple Terméket nem az Apple által közzétett útmutatóknak megfelelõen mûködtették; (f) az olyan beavatkozás (ideértve a frissítéseket és bõvítéseket) által okozott kárra, amelyet nem az Apple által meghatalmazott személy vagy egy „Apple Authorized Service Provider” („AASP”) végzett el; "
No, akkor ezt értelmezzük kicsit...
Vajon mennyi idejébe kerül annak a szervizesnek, hogy kiszúrja, a memória / vinyó cserét, majd azt, hogy nem õk csinálták, aztán elsüsse, hogy a hiba ebbõl fakadóan keletkezett?
Márpedig ez egy régi jól bevált módszer, iszonyatosan sokszor beeszik a kedves vevõk. Ha pedig a szerviz úgy ítéli meg, hogy ilyen eset forog fenn, akkor az automatikusan garanciavesztéssel jár.
Lefordítva: hardvert csak saját felelõsségedre tehetsz be, mert ha a készülék meghibásodik, akkor cseszheted a garit, hacsak persze te nem vagy hivatalosan meghatalmazott személy vagy AASP...
Lehet ezen csûrni-csavarni, hogy de papíron ez nem így van, a tapasztalat az, hogy márpedig a szervitel elõszeretettel játsszák ki ezt a lapot, ha pedig ez történik, neked kell az igazadat bizonyítanod, hogy márpedig nem a te hibádból meg nem az utólag beépített alkatrész hibájából halt le a géped. Erre csak egyet mondhatok: sok sikert kívánok hozzá...