"A helyzet a következõ: ha a gépet át akarod venni aláíratják veled, hogy elismered, te okoztad a hibát. Ha nem veszed át, a gép náluk marad,"
A gép az enyém, tehát ha nem írok alá semmit akkor is ide kell, hogy adja, máskülönben nem fogyasztóvédelmet hanem rendõrt hívok. (Még nem is hallottam ilyenrõl egyébként, hogy ne akarná visszaadni)
"Ha balhéba kerülsz, õk azt simán igazolhatják sajnos, hogy a felhasználó hibájából keletkezett a hiba, sõt, meg is tudják erõsíteni. De te azt hogy tudod bizonyítani, hogy nem a te hibád volt?"
Nem nagyon tudom, hogyan tudna egy ilyet bizonyítani ráadásul az én tapasztalatom az, hogy senki nem akar vevõket elveszíteni fõleg nem mostanában.
"Ha nem írsz alá semmit, nem hozhatod el a géped. Tehát az ott marad."
Ez most vicc ugye? Saját gépemmel azt csinálok amit akarok. Ha szeretném akkor beviszem, elhozom. Másnap beviszem megint, aztán mégis inkább elhozom.
"Ha viszont aláírsz, cseszheted, mert azt íratják veled alá, hogy te okoztad a hibát."