Na jó, utolsó próbálkozás, hátha végre felfogjátok.
Adott 2 részleg. Az egyik KERESKEDELMI részleg, a másik pedig TÁMOGATÁSI részleg. A kereskedelmi részleg fel van készítve technikai adatokkal, összehasonlításokkal, stb.
A támogató részleg kifejezetten a garanciális kérdésekre van kiélezve (garanciális ügyintézés, garancia kérdések, szervízek, eetleg segítség a hiba elhárításában, ha olyan).
Két, teljesen más szemléletû és feladatú részleg. Nem azért vannak, hogy egymást helyettesítsék. Nem véletlen, hogy két, egymástól teljesen független rendszeren vannak már a telefonos rendszerben is (ellentétben a legtöbb ilyen típusú rendszerrel, az Apple-nak pozitívum, hogy felismerte, hogy egyszerûbb több telefonszámot üzemeltetni, mint egy agyon bonyolított menürendszerrali elnavigálni az ügyfeleket). Ennek köszönhetõ az is, hogy nincsenek órákig várakozások, pillanatokon belül van ügyfélszolgálatos.
Megjegyzem, M2 "barátunk" megint csak nem tud olvasni. Nem csak hibabejelentõ az általam hívott szám, hanem az a honlap szerint a Mac gépek támogatási száma. Idézet az oldalról: "Mac számítógéppel kapcsolatos támogatási és javítási igényeiddel az Apple hivatalos szolgáltatóihoz fordulhatsz a 06 80 983 435 számon. E számon hétfõtõl péntekig, 8 és 17 óra között állunk rendelkezésedre. " A másik dolog: ha ténylegesen el is olvasná, amit írunk, ott van pár hozzászólással lentebb, hogy PONTOSAN mit is kérdeztem az Apple segítõjétõl.