Az egyéni hadakozásotokba energia híján nem fogok belemélyedni, de a rugózásotokra az ügyfélszolgálatok körül van egy egyszerû sztori, amirõl talán mindenki hallott, aki itt pörög.
Kedves ismerõsöm egyszerû kérdést tett fel neve megjelölésével két alkalommal a Nav'n'Go nevû cégnek: lesz-e a navigációs szoftverüknek Android platformra való változata?
Érdekes módon a két hivatalos válasz kategorikusan eltérõ volt, az egyik szerint még idén elérhetõ lesz a Play Áruházban, a másik kijelentette, hogy biztosan nem.
Egy biztos, valaki hazudott, vagy fingja nem volt, vagy mondjon, bárki bármit rá, de nem egyértelmû válaszok jöttek egy eddig 'komolynak' vehetõ cégtõl. (Más kérdés, hogy elõttem már nagyon rég lejáratták magukat, de ez itt lényegtelen.)
Ami ULTRA fontos: mindkét vélemény regisztrált, visszakereshetõ írásos válasz volt, nem egy hangfelvétel, amit vagy sikeresen, vagy nem használhat bárki bizonyításra.
Persze, ami történt végül, szintén vicces, hiszen az alapján mindkettõjüknek kis igaza van, mert lett is, meg nem is Primo Android-ra: hivatalosan nincs, amúgy meg boldog-boldogtalannak van már, de csakis az ingyenes, vagyis illegális változat. Okoooos...
Na most, ha jól láttam, arra az indítványomra, hogy linkelje valaki azt a törvényt, ami alapján kötelezõ a garancia fenntartása annak ellenére, hogy milyen matricákkal látnak el egyes cégek konfigurációkat, nem érkezett link.
Azt tehát addig is leszögezem, sok cég él ilyen kikötéssel és semmiben nem különbözik más szavahihetetlen cégektõl az Apple sem, addig, amíg azt, hogy egy akár hozzám használtan, hivatalosan kerülõ gép meghibásodásakor a szerviz nem fogja elutasítani a garancia érvényességét azért, mert abban RAM-ot cserélt, vagy bõvített az elõzõ tulaj.
Nyilván nem arról beszélek, hogy a nem eredeti RAM hibája esetén annak a cseréjét kérném.
Szóval, annyira azért nem egyszerû ez, mint írjátok, hacsak azt a törvényt nem látom.