A 'személyiség', mint fogalom jelentését te magad szûkítetted le elég buta módon (miszerint = élõ, tudatos entitás - LOL), ne nekem bizonygasd, hogy igazam van.
"Személyiség cégnek!? Kisfaszom hol vagyunk már. Mindjár Szkájnet a tudatára ébred mi!?"
Utolsó próbálkozásom, hogy megértsd a jelentését, ha nem megy akkor feladom, túl hülye vagy hozzá.
Egy cégnek azért van személyisége a PR szerint, mert az emberek felé ugyanúgy magáévá tehet viselkedési formákat, mint egy valós személy. Sõt érzelmileg is állhatnak hozzá úgy, mintha valós személy lenne.
Ezért írtam, hogy kérdezd lordsithlord fórumtársad, mit utál az Apple-ben annyira? A dolgozókat? Az ingatlanokat? A pénzhalmot? Nem, hanem a személyiséget.
Érted már vagy még mindig nem?
Na jó, akkor még idézek:
"Mivel a tartalomé a fõszerep, ezért az arculattervezés a tartalmi kérdések vizsgálatából, tisztázásából indulhat. A tartalmi oldal alatt a vállalat személyiségét értjük. Minden olyan tényezõ ide tartozik, ami hatással van a környezettel kialakított kapcsolatra:
- struktúra,
- pozícionálás,
- üzleti stílus,
- magatartás,
- szervezeti légkör."
Nos akkor egy szavas választ kérek alábbi kérdésre:
Van személyisége cégnek?
Aztán olvasd vissza önmagad:
"Személyiség cégnek!? Kisfaszom hol vagyunk már. Mindjár Szkájnet a tudatára ébred mi!?"