Hihetetlen, hogy MO-on mennyire nem a ceg erdekeit figyelik az alkalmazottak. Valoszinuleg semmilyen incentiva nincs szamukra, hogy eladjanak valamit vagy jo szolgaltatast nyujtsanak ugyfelnek. Mintha ok tennenek szivesseget. Egyebkent ezt a ceg hibajanak is tudom be, mivel az o dolguk lenne ezt a szituaciot kezelni es megertettni es ereztetni a dolgozokkal, hogy ez az o erdekuk is lenne.
Persze most johetnenek a sorozatos pozitiv tapasztalatok a vilag sok orszagabol, de azzal a magyarok nem kerulnenek beljebb. Ezt valahogy itthon kene megoldani. Itt pedig, sajnos az ember azon csodalkozik el, ha valahol tenyleg kivalo szolgaltatast kap, holott ennek kene lennie az alapnak! Aztan persze, hogy az osszes kozvelemeny-kutatas azt hozza ki, hogy a magyarok nem markahuek, hanem arerzekenyek. Ilyen kiszolgalas mellett miert lenne hu barki is?! Persze tisztelet a kivetelnek...