Na itt kezdõdnek a gondok. És kb itt be is zárul a kör. És azt nem értem, hogy az emberek ehhez miért tapsolnak?
"Ezt akartam kifejezni azzal a hozzászólásommal, csak akkor még nem tudtam, hogy az Apple marketingstratégiájába tartozik a vásárlóik tévhitekbe csalása és elködösítése is a konkurenciával kapcsolatban. Így, hogy már rájöttem erre, igazán sajnálom, hogy emiatt áldozatként, önhibátokon kívül negatív képet festetek magatokról."
Ezt a hozzászólást mibõl sikerült összehoznod? Abból, hogy iOS-nél is ugyanazt a supportot kapod? Emberfüggõ a support és nem rendszerfüggõ. Ha egy jópofa fejlesztõvel beszélsz az nem lesz hirtelen faszkalap csak mert iOS kérdést tesztel fel neki. (Erre valahogy nem reagáltál). Sõt úgy általában nem válaszoltál semmire és sajnos a negatív tapasztalatok miatt hajlamos vagyok úgy értelmezni, hogy nem is foglalkoztál vele és legközelebb is elõjössz a minden valóság alapot nélkülözõ állításoddal. :(