Ugyanmáár... Az. Nagyon az! Van persze egy "réteg", mint Ti, akik ide irkáltok és persze ájfont használtok, de a vásárlók javának halvány gõze nincs arról, hogy mit jelent az, hogy okostelefon. Megveszik mert trendi, mert a haveri társaságban is mindenkinek az van. Sõt nemcsak divatos de egyenesen státuszszimbólum is. Ez nektek fanoknak elég kényelmetlen lehet a sok idióta miatt, de ettõl még ez nem változik. Tovább megyek! Azért nem látni ájfon reklámot szinte sehol, mert az Apple stratégiája nem a közvetlen hirdetés hanem az, hogy a köztudatba mint státuszszimbólumot ültette be a készülékeit, mintegy divatot teremtve. Merugye a divatot diktálni kell és nem követni.
Igen túlárazva valóban nincs, mert ha az lenne akkor nem vennék. De(!) a márkanév köré épített imidzset nagyon vastagon megfizettetik azzal akivel tudják.
Egyébként annak aki ezt kitalálta, biztos nagyon okos feje volt. Rengetegen csont nélkül beszopják ezt a stratégiát.