Ugye rögtön szemedbe ötlött neked is a hasonlóság a 41-es és pl. az 1949-es hazai zsidó-betelepüléssel, majd a zsidóknak adott indokolatlan jogokkal kapcsolatban? Hozzánk sem zsidót, sem cigányt soha senki nem hívott nemzetalkotó népnek. Azok maguktól jöttek ide úgy, hogy nem akartak soha magyarok lenni. A zsidók ma sem magyarok, hanem Magyarországon élõ zsidók, nincs még kisebbségi önkormányzatuk sem. Jogokat, kiváltságokat azonban követeltek maguknak, mégpedig olyanokat, amik a terület többségi lakosságának jogait sértik, kiváltságaik pedig meghaladják az itt élõk lehetõségeit. Akkor hogyan is van ez? Különálló nemzet a nemzettestben, nem kisebbség, magyarnak mondja magát ha érdeke úgy kívánja, de zsidónak, ha sérelem éri, ha kárpótlásra számít, ha álláshoz akar jutni, ha ügyvéd akar lenni, ha képviselõ akar lenni, ha színigazgatóvá válna, ha orvosnak menne, ha és ha és ha... akkor bezzeg mindig zsidó. Magyarként nem érvényesülhetne.
Itt van mindjárt az antiszemitizmus kérdésköre. Nálunk a szemitizmus és annak minden jellemzõje, jellegzetessége táj-, kultúra-, és nemzetidegen dolog, mégis annak elfogadására köteleznek minket, pedig ezeknek semmi köze a kereszténységhez, vagy a katolikus valláshoz, mint az alap-dogmarendszerhez, és különösen semmi köze a magyarsághoz. Annak a zsidó vallásnak ugyanis judaizmus a neve, s a vallásszabadság okán engedélyezett még itt is, híveiket senki nem üldözi.
Azonban a zsidóság, mint Claudius korában is, mindig ugyan azt az elvet követte, parazita módon élõsködik abban a nemzetben ahová befurakodott, ahol rejtõzködik, mintha annak a nemzetnek valódi tagja lenne.
Ellentétben más népek megítélésével, a zsidó goj kifejezés nem-embert jelent. Kevesebbet, mint az állat. Meg lehet szégyeníteni (pl azzal, hogy antiszemita).
A kínai, ha idejön, kínai marad. Ha japánból jön valaki, japán marad. De ha itt él, tudja, neki kell alkalmazkodnia, s többnyire (nemzetiségszinten) meg is teszik. Nem akarja, hogy a magyarok kínaivá, vagy japánná váljanak. Sem azt, hogy filo-kínaivá, vagy filo-japánná. A szemita ezt akarja. A zsidó kényszerít, hogy a barátja légy, mert zsidó ugyebár nem lehetsz (ellenben õ lehet magyar, kínai, japán). Ha nem akarsz barátságos lenni vele, meg is öl (Gáza). De azokat is, akik segítenek e nem-barátságos népeknek (segélyhajó).
Tényleg semmi baj ezekkel a kedves idegenekkel?
Mivel az aktuálpolitika tiltott ezen az oldalon, alábbi példáim mind régebbiek, mégha helyenként a mai állapotokra való hasonlóság is felfedezhetõ bennük. Ez csak a véletlen mûve lehet!