Attól hogy a Mass Effect Trilógia egy univerzum szintû problémával nézett szembe, szerintem nagyon nem kell aggódni attól, hogy a következõ részekben is univerzum szintû fõ gonoszokkal kellene harcolni. Legalábbis én nem ebben látom a sztori és játéklehetõséget.
Az hogy beleéld magad vagy elvigyen magával a történet, elég csak egy jól kidolgozott szál. Pld SWTOR-ban 8 különbözõ fõ történet szál van. Oké nem nagy durranások, de pld. Ha csak egy hasonlónak neki esel. Mondjuk egy Turian történet szálnak és végigviszed mondjuk az ME elõtti történetet, azért ott is elég szépen összeállhat a történet.
És akkor tudnak csinálni mondjuk 4-5 játékot is, jól kiforrott sztorival. Mondjuk az idegen fajú csapattagok elõélete vagy valami közeli rokonuk elõéletében játszani végig egy adott faj történetét is elég izgalmas lehetne. Aztán mind1ik rész végén kiderülne, hogy ki miért lett olyan és miért került oda ahova az ME részek elõtt. Igazából, mintha csinálnák egy HULK,Amerika kapitánya, Vasember, stb részt csak ME játékba, aztán a vége lenne az ME trilógia, avagy az Avanzsálók :)
Szerintem ez sztori és játék szinten is jól mûködne. Egy játékot kéne megírni, és több jó történetet. Aztán a sztorikat lehetne integrálni a grafikus motorba meg magába a fejlesztõi környezetbe. Kis befektetés nagy nyereség