A Kingdoms of Amalur jó lett, de azért tegyük hozzá, hogy azt a játékot a hangulata, és a kellemes harcrendszer vitte el a hátán, egyébként legalább annyira single player MMO volt, mint a DA:I (ami nem is meglepő, mert a fejlesztése elején még MMO-nak szánták). Nekem végig az volt az érzésem, hogy egy playerek nélküli Guild Wars-ban futkározom. Ettől függetlenül a zseniális atmoszféra miatt tényleg nagyon szerethető volt a játék, de RPG elemek szempontjából gyakorlatilag nulla volt.
Az ME3-nál meg azért szerintem igenis volt minőségromlás, nem az írók, és nem is a sokat kritizált lezárás miatt, hanem egyszerűen mert kb. egy Gears of War-szerű TPS lövöldévé butítottak egy elméletileg minőségi RPG-t. Én már akkor a szívemhez kapkodtam, mikor behozták az idióta Paragon-Renegade rendszert a 2-ben. Ez a 3-ban odáig fajult, hogy vagy egy tök semleges, vagy egy fogcsikorgatóan nyálas, vagy egy indokolatlanul paraszt választ tudták adni a párbeszédekben. Azért nehogy már 2012-ben ezt összetettségnek nevezhessük, anélkül, hogy égne a pofánk. Ezeken én már mind-mind az EA casualmániáját éreztem.